niedziela, 2 kwietnia 2017

Zestaw pędzli ZAFUL

Obiecałam osobny post z pędzlami do makijażu, więc taki też dzisiaj będziecie mogli zobaczyć. Tak naprawdę to jedne z moich pierwszych pędzli, wcześniej miałam same naprawdę fatalnej jakości, ale ekspertką w makijażu nie jestem, więc spełniały swoją funkcję od święta do święta. W każdym bądź razie za osobę opiniotwórczą tak jak mówię, w tym temacie mnie naprawdę nie bierzcie. Mój makijaż zaczyna się na zrobieniu brwi kredką, czasami użycia bronzera na policzki a kończy na tuszu do rzęs. Trzy produkty, trzy minuty roboty. Nie znajdziecie u mnie pudrów, fluidów, rozświetlaczy i innego tego typu rzeczy. Nie mam na to czasu i też konieczności. Może gdyby taka nastała, to czemu nie?

Zadajecie sobie pewnie pytanie: to po jakiego grzyba Ci kobieto pędzle?? Otóż zaczęło mnie coś korcić ku cieni do powiek. Mam tyle inspiracji makijażu oczu na laptopie i telefonie, obserwuje tyle makijażystek na swoich mediach społecznościowych, że zebrała się we mnie chęć wypróbowania i sprawdzenia swoich możliwości. Jestem mega ciekawa co z tego wyjdzie.. Oczywiście cieni do powiek w tej chwili też nie posiadam, ale zamówiłam już paletkę kilkunastu kolorów z ZAFULA, z tej samej firmy z której wybrałam pędzle :) Trochę odbiegłam od tematu, jak to ja, więc powróćmy na prawidłowy tor i przejdźmy do setna, czyli recenzji pędzli.. :-)


Zestaw składa się z 6 pędzli i jednego przyrządu do przeczesywania i modelowania brwi. Wykonanie pędzli jest naprawdę estetyczne i eleganckie. Wizualnie prezentują się świetnie. Pędzle możecie zakupić TUTAJ.





Jeżeli chodzi o sam materiał i jakość pędzli to są bardzo miłe w dotyku. Miękkie, bardzo fajne w użytku. Poprzednie, które miałam były sztywne i było czuć, że są po prostu z niższej półki. Teraz je porównując, widzę dopiero kolosalną różnice jaka jest między nimi.



I zbliżenia na same poszczególne pędzle.. 









Generalnie rzecz biorąc, zamawiając je nie wiedziałam czego się spodziewać, sądziłam, że będę podobne do tych, które posiadałam do tej chwili, ale są o niebo lepsze. Myślę, że dla osoby, która rozpoczyna dopiero swoje doświadczenia w temacie makijażu będę idealne. Na pewno nie będziecie żałować zakupu i nie przyjdzie do Was chińszczyzna, z której włoski wypadają, są twarde i do niczego się nie nadają. Absolutnie.. Cena zestawu to około 30 zł i z perspektywy totalnego laika są warte swojej ceny i większość kobiet, które potrzebuje pędzli do codziennego użytku a nie profesjonalnego, będzie z nich zadowolonych. Czasami nie ma co przepłacać w drogeriach, gdzie standard i wykonanie będzie identyczne a cena oparta na wartości marki.


Jeżeli mogę WAS prosić, to serdecznie dziękuję za każde kliknięcia w linki!

6 komentarzy:

  1. Nie jestem za kupowaniem takich pędzli, stawiam na jakość bo zawsze dłużej nam posłużą, ale jeżeli Ci się sprawdzą to będą bardzo fajnym zamiennikiem droższych pędzli! Daj koniecznie znać! Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki fajnie się prezentują :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń