czwartek, 20 kwietnia 2017

Karolina 057- 7 typów kobiecości

Temat kobiecości.. Według definicji to zespół cech fizyczno-umysłowych. Bardzo ogólne stwierdzenie, ale jak jest faktycznie z tą naszą kobiecością? Doszukując się najważniejszych cech charakterystycznych, doszłam do pięciu następujących: 1) Przyciągający wygląd zewnętrzny- i nie chodzi o naturalne piękno, ale raczej zadbany i ładnie wyglądający look. 2) Wrażliwość. 3) Troskliwość. 4) Subtelność i tajemniczość. 5) Uśmiech i optymizm.
Jak dla mnie, to są to w dalszym ciągu ogólne pojęcia, wręcz zbyt ogólne. Postanowiłam więc kobiecość rozłożyć według własnej opinii na 7 typów. Po prostu.. 7 typów kobiecości. Sama możesz dopasować się do odpowiedniego, bądź jeżeli jakiegoś nie uwzględniłam, dać mi znać, abym uzupełniła listę.  Więc zacznijmy..

1) Nauczycielka- to kobieta ciekawa świata, żądna informacji, wiedzy i inteligencji. Zadaje konkretne i wnikliwe pytania, tak aby samej rozwiązać nurtujące ją kwestie i zadania. Czerpie radość z dzielenia się swoją wiedzą. Spełnia się w dziedzinie coachingu oraz różnego rodzaju poradnictwie. Miłości nie stawiają na pierwszym miejscu, jednak jeżeli są w związku, to wykorzystują swoją wiedzę psychologiczną, aby był to związek trwały.
2) Naturalna- kocha przyrodę, uwielbia w niej przebywać i daje jej ona swobodę ducha oraz inspiracje. Ma ogromną wiedzę o naturalnych sposobach leczenia oraz o odżywianiu. Ten typ kobiet to bardzo często turystki i podróżniczki. Odpoczywają najlepiej na łonie natury i to daje im totalną swobodę bycia sobą oraz możliwość całkowitego, swobodnego relaksu. Tworzy związek oparty na partnerstwie, domowników zaraża pasją zdrowego i aktywnego stylu życia.
3) Macierzyńska- Są kobiety, które od wczesnego roku życia bardzo chcą mieć dzieci. Czuję wewnętrzną potrzebę i są świadome w 100% swojego wyboru. Bardzo szybko zakładają rodziny, poświęcają swoim dzieciom dużo czasu, wychowując je, ucząc i opiekując się nimi. Wspaniałe gospodynie oraz kobiety, które tworzą wokół siebie ciepłą, rodzinną atmosferę.
4) Artystyczna i uduchowiona- samotniczka, kobieta o bogatym życiu wewnętrznym. Często w młodym wieku zagubiona albo zbuntowana. Uduchowiona albo poszukująca różnych form duchowości. Posiadają wyczucie stylu oraz bardzo często wyróżniają się z tłumu. Potrafią słuchać, wyczuwać nastroje i problemy innych.
5) Niezależna- to zdecydowanie typ kobiety o silnej osobowości. Odważna i wie czego chce. Wyznacza sobie cele i nie spocznie dopóki ich nie osiągnie. Lubi aktywność fizyczną, pomagać w sprawach najbliższych oraz bywa liderką przeróżnych akcji. Nie potrzebuje do szczęścia relacji uczuciowej. Sama świetnie sobie ze sobą radzi. Często bywa sama, zdarza się, że w samotności wychowuje dziecko, dobrze sobie z tym radząc.
6) Romantyczna- stawia za wszelką cenę na uwadze miłość. Przeżywa ją całą swoją osobą. Często się wzrusza i zachwyca. Będzie niesamowicie wierna swojemu mężczyźnie. Zdolna dyplomatka. Wie kiedy tupnąć nogą w związku, aby wspólne życie przebiegło prawidłowo. Uwielbia spacery za rękę oraz romantyczne kolacje. Potrafi podkreślić swoją urodę. Jest delikatna i subtelna.
7) Zmysłowa i elegancka- to silna i zdecydowana kobieta, znająca atuty w swojej urodzie. Zadbana oraz elegancka. Inwestuje w swój wygląd, uwielbia luksusowe przedmioty. Na inne kobiety działa onieśmielająco ale budzi również podziw i fascynację. Dobrze czuje się w relacjach damsko-męskich. Mężczyzna musi jej imponować i stale podwyższać jej status. Jeżeli zwiąże się z mężczyzną to o silnym charakterze. Pociągają ją mężczyźni z klasą. Wysokie obcasy są podstawą w jej garderobie.
Powyższe typy kobiecości mają tylko uświadomić, ze każda z nas może być kobieca, ale też zupełnie inna. Nie ma zasady co nazywać kobiecością, każda z nas sama musi to w sobie odnaleźć. Ja zauważyłam, że z każdego typu mam coś w sobie, ale do typu nr 5, jest mi zdecydowanie najlbliżej. Niezależna, wiedząca czego w życiu chce.. To w 100% opis mojej osoby.
Napiszcie w komentarzu, który typ pasuje do Waszej osoby, z przyjemnością poczytam i dowiem się o Was czegoś więcej. 


Bluzka- Zaful.com, Spodnie- Zara, Kurtka- Sklep stacjonarny,
Torebka- Zaful.com, Zegarek- Zaful.com, Pasek- Calliope




















Jeżeli macie ochotę, to za każde kliknięcie w linki serdecznie dziękuję!

9 komentarzy:

  1. Piękny outfit :) Do mnie najbardziej pasuje naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam coś z wszystkich 7 typów! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Figura sztos. :)
    Ja bym jeszcze dała od siebie, że dla mnie kobiecość kojarzy się również z tajemniczością. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, modowy post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie chyba pasuje romantyczka:) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your outfit. Everything is beautiful!
    If you want to follow me, and will follow you too :)

    https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń