środa, 4 stycznia 2017

Karolina 049- czarne body ZAFUL

Nie znam osoby, która miała styczność ze sklepem ZAFUL i była niezadowolona. Asortyment sklepu jest świetny, na tyle, że zawsze ciężko zdecydować mi się na wybór paru rzeczy. Jakość ubrań i akcesoriów też jest bardzo dobra, z pewnością jedna z lepszych porównując do innych tego typu stron. W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra body ze sklepu Zaful. Ostatnio mam na punkcie body totalnego bzika. Te ze zdjęć jest nieco odważniejsze, z pazurem, ale wzięłam je ze względu na sylwestra i sprawdziło się doskonale 👌 Nie będę się więcej rozpisywała, zapraszam do zobaczenia zdjęć oraz do zapoznania się z ofertą sklepu TUTAJ, bo naprawdę warto.


Body- ZAFUL.COM, Spodnie- H&M, Buty- Allegro














Z góry dziękuję za każde kliknięcie w linki:
KLIK. KLIK. KLIK

22 komentarze:

  1. Świetny dekolt, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszłaś Ty i Twoja figura :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super body:) Cudownie wyglądasz w tych jeansach:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz:D
    Body bardzo mi sie podoba :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnei wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szpilki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wonderful top!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz ! ;*
    poklikałam : 18,99
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gostei muito do look e body!!

    Um beijo, estou te seguindo.

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjny look, bardzo kobieco :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, napisz coś więcej o swoich okularach, jaka firma, ile mają dioptrii, itp. Dla mnie okulary to wyjątkowy dodatek do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do okulisty chodzę do swojego optyka w okolicy i nigdy go nie zmienię bo jest świetny! Wcześniej korzystałam z usług vision express, ale nie byłam zadowolona. Oprawki są z włoskiej kolekcji, a jeżeli chodzi o dioptrie to jest to -8 :)

      Usuń
  12. To bez okularów świat jest trochę niewyraźny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewyraźny, ale jedyne co robię bez okularów to śpię, więc nie odczuwam dyskomfortu z tego powodu :D

      Usuń