wtorek, 19 lipca 2016

Karolina 030- biała hiszpanka

Dzisiejszym tematem przewodnim będzie biały top- w stylu hiszpanki ☺ Dostałam go ze współpracy z dresslink.com. Generalnie na zdjęciu, nie dało się tego ukazać (a może to i dobrze! 😄) ale jest strasznie prześwitujący! Do niego dobrałam czarne obcisłe rurki, mokasyny w tym samym kolorze i torebkę, którą otrzymałam od zaful.com, ale temu poświęcę osobny post, bo torebek tych jest kilka w zestawie ☺ Ogólnie chciałam stworzyć klasyczny, prosty zestaw i myślę, że się udało. Osobiście uwielbiam połączenia stylizacji black&white, takie połączenia trafiają do mnie całkowicie i w takich czuję się zawsze bardzo dobrze. Zdjęcia robione w dniu kiedy szukałam prezentu dla Artura, zdecydowałam się postawić na Zarę, stąd na zdjęciach mały dodatek ☺ Piszcie koniecznie w komentarzach jak wam się podoba! 😘


Koszulka- dresslink.com, Spodnie- Zara,
Buty- H&M, Torebka- zaful.com

















16 komentarzy:

  1. Bluzka mega mi się podoba. Uwielbiam ten krój. Jednak wiem co to znaczy gdy coś prześwituje. Już tak miałam z koszulą którą zamówiłam i przez to nie ubieram jej często :/
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE! Koszulka została ubrana raz do zdjęć i pewnie nigdy więcej po nią już nie sięgnę :(

      Usuń
  2. uwielbiam spodnie z wysokim stanem, właśnie dlatego że pupa w nich jest taka zgrabna <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie ta bluzeczka się prezentuje :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bluzeczka <3 idealna na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka - coś genialnego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta bluzeczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i nic nie szkodzi, że jest prześwitujący, bo wyglądasz w nim pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny top ale niestety nie dla mnie, bo ja mam figurę pływaczki (szerokie ramiona, wąskie biodra) i staram się strojem poszerzyć biodra a nie ramiona :( ale dekolty tego typu są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny top. A jak jego jakość ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał taki trochę śliski, cholernie prześwitujący! Generalnie w sklepie jak bym go zobaczyła, nigdy bym się na niego nie zdecydowała :)

      Usuń
  10. Your blog is lovely. I am following you and would like for
    you to follow back.
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń