niedziela, 31 lipca 2016

Karolina 032- szara bluzka, wi膮zany dekolt

Bluzki z wi膮zanym dekoltem to jak dla mnie wielki HIT 馃槏 Ju偶 nawet nie same bluzki, bo w sukienkach r贸wnie偶 pojawi艂y si臋 takie same dekolty i wygl膮daj膮 r贸wnie fajnie! Od jakiego艣 czasu ju偶 polowa艂am na tak膮 bluzk臋, ale nigdzie w sieci贸wkach nie potrafi艂am znale藕膰 odpowiedniej, kt贸ra by mi si臋 naprawd臋 spodoba艂a. Kiedy dresslink.com napisa艂 do mnie o wsp贸艂prac臋, przegl膮daj膮c ich rzeczy, napotka艂am bluzk臋, kt贸r膮 widzia艂am ju偶 z kilka razy w r贸偶nych stylizacjach i kt贸ra bardzo, ale to bardzo mi si臋 spodoba艂a. No i oczywi艣cie zdecydowa艂am si臋 od razu, 偶e j膮 bior臋 i takim sposobem mo偶ecie j膮 zobaczy膰 dzisiaj w stylizacji 馃槝 馃槡 
Jestem z niej CHOLERNIE zadowolona! Materia艂 jest naprawd臋 super (nie sztuczny!), fajnie si臋 uk艂ada i r贸wnie fajnie wygl膮da. Nadaje si臋 do wielu stylizacji, mo偶na j膮 dobra膰 do wielu rzeczy i na wiele okazji. Naprawd臋 super, jak b臋dziecie mia艂y okazj臋 to bierzcie, POLECAM 馃槂 馃槝

Spodnie- Zara, Bluzka- dresslink.com, Torebka- zaful.com, Buty- H&M












I na koniec prosi艂abym was o poklikanie w linki 馃槝

9 komentarzy:

  1. te wi膮zane bluzki to chyba ma ju偶 ka偶dy :D ja nie mam biustu, 偶eby takie nosi膰 :(

    OdpowiedzUsu艅
  2. boska ta bluzka! :) chyba dodam do swojej wishlisty <3
    poklika艂am w linki :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. bardzo 艂adna stylizacja, bluzka jest swietna :) poklikane wszystko :)

    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  4. Na dresslink maj膮 takie fajne bluzki? Wygl膮da super!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kne sa te bluzeczki i uroczo Ci w niej :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na ka偶d膮 obserwacje :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢licznie Ci w tej bluzce :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Cudowna ta bluzka! Klikn臋艂am :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog si臋 spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsu艅