piątek, 12 sierpnia 2016

Karolina 034- Różowa tunika

Jakiś czas temu otrzymałam nominację do LBA 😊 Ogólnie nie bawię się w takie rzeczy, nie lubię spamować nikomu pod jego stronami oraz nakłaniać do czegoś, czego być może nie chce bo go to nie bawi. Na pytania mogę odpowiedzieć, dowiecie się przynajmniej czegoś może ciekawego o mnie, ale nominować nikogo dalej nie będę 😜 Otrzymałam 11 pytań, zacznę więc aby szybciej skończyć i was nie zawalić treścią 😃

1.Jaka jest Twoja ulubiona aplikacja na telefon? Hmm.. Myślę, że instagram. Jestem od niego uzależniona, dodaje tam zdjęcia codziennie i codziennie przeglądam od osób, które obserwuje.

2.Jak ma na imię Twój najlepszy przyjaciel? Ogólnie życie pokazało mi, że nie ma takiego czegoś jak przyjaźń. Możecie oczywiście myśleć inaczej, absolutnie tego nie neguję, ale ja w życiu za każdym razem na osobie, którą nazywałam przyjacielem, się przejechałam i nikogo już tym mianem nazywać nie będę. Jestem praktykiem teorii: "Umiesz liczyć, licz na siebie" 😄

3.Jaki jest Twój ulubiony film? Mam wiele, które bardzo mi się spodobały i nie są to filmy jednego gatunku, więc nawet nie mogę ich streścić w jedną całość. Lubię filmy psychologiczne, oparte na faktach, oprócz tego więzienne, wszystkie w których występuje wątek taneczny. A ostatni dobry film, który oglądałam to Zakazane Pragnienia. POLECAM 👍

4.Jaki jest Twój ulubiony kolor? Czarny. Ale oprócz tego nude, biały, szary.

5.Co było Twoją inspiracją do założenia bloga? Dobre pytanie.. Szczerze powiedziawszy nie pamiętam co mnie dokładnie nakłoniło, ale trzeba mieć w sobie trochę takiego ekshibicjonizmu, aby mieć potrzebę wyjść do świata i pokazywać się w różnego rodzaju portalach społecznościowych. No i właśnie chyba jakaś taka cząstka we mnie jest. A poza tym kocham to robić, moda zawsze była moją pasją, gdzieś w wolnym czasie się tym interesowałam i tak zostało do teraz.

6.Co masz zawsze przy sobie? Telefon, portfel, gumy do żucia i pojemniki z jedzeniem 😂 😂

7.Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? Nie maluję się za bardzo, jedyne co można znaleźć w mojej kosmetyczce to tusz do rzęs, bronzer i kredkę do brwi 😂

8.Co najbardziej w sobie lubisz? Myślę, że determinację, wytrwałość i chęć dorównania najlepszym. 

9.Jak często wychodzisz na spacery? Codziennie praktycznie wychodzę z domu, to załatwiać sprawy, to na siłownie, ale takie typowe spacery.. Nie przepadam. Jestem aktywną osobą, lubię być w biegu, zabiegana, taka aktywność by mnie zanudziła 😜

10.Czy masz swój ulubiony sport? Jak tak, to jaki? KOCHAM CHODZIĆ NA SIŁOWNIĘ ❤ ❤

11.Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać? Właśnie niedawno obraliśmy sobie z Artem cel na następny rok, wyjazd na SESZELE 😍 😍
Więc to jest właśnie to upragnione miejsce, które obraliśmy za swój cel.


Bluzka- sklep stacjonarny, Spodenki- Calliope,
Torebka- Atmosphere, Buty- Sklep stacjonarny



















14 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji:) Świetna jest ta tunika:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna tunika, i do tego w moim ulubionym kolorze ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... widzę bliskie klimaty scc :P Miło :)
    Świetna ta bluzka i kolor piękny *.*
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest, uwielbiam takie asymetryczne ciuszki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna tuniczka, a Ty wyglądasz bosko. Również uwielbiam Instagram. Też jestem od niego uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny look w dodatku w moim ulubionym różowym <3
    Może masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zapraszam, odwdzięczę się :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna ta bluzka! Super krój!
    Ja widzę ją zestawioną z długimi białymi rurkami i szpilkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się worek ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tunika, bardzo fajna jest też ta torba :)

    obserwujemy?
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tunika przecudowna *_* Jak zobaczyłam twoją stylizację na modnapolka musiałam wejść :P Szkoda że podobnej bluzeczki nigdzie nie widziałam, jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń