piątek, 23 września 2016

Karolina 040- trend prześwit

Moje serce skradają szybkie i proste rozwiązania. To tak samo jak w życiu wolę szybkie i zdecydowanie decyzje 😊 Albo coś robię, albo czegoś nie robię. Albo się na coś decyduje, albo nie i wtedy nie rozmyślam co by było gdyby.. To chyba najgorsze, co mnie w ludziach drażni, właśnie sobie to niedawno uświadomiłam. Ich niezdecydowanie, gdybanie- no głupota! Całe życie spędzić  na rozkładaniu wszystkiego na czynniki pierwsze. Jestem chyba zbyt energiczną osobą, najpierw coś zrobię, a potem dopiero myślę 😜 Taka natura, ale nie mam sobie tego za złe. Taka, trochę wariatka, ale pozytywna 😁
Dzisiaj zestaw szybki, prosty, lekko bardziej elegancki, ale na co dzień też by dało radę się obejść. W zależności od tego jak wygląda kogo dzień. Bluzka z prześwitami od góry to moje maksimum, jeżeli chodzi o trend wielki prześwit. Pokazywanie bielizny tak jak wam już pisałam parę wpisów wcześniej, nie przypadło mi do gustu. Ale ramiona- czemu nie 😉 Do tego ciemne, obcisłe spodnie, buty na obcasie na platformie i mała torebeczka, kopertówka. Nic dodać, nic ująć 😉 Zapraszam do zobaczenia zdjęć 😘 😘

Bluzka- sklep stacjonarny, Spodnie- Zara,
Buty- dostałam w prezencie, Torebka- AVON














12 komentarzy:

  1. Piękną masz tą bluzeczkę:) Ja też zawsze stawiam na proste rozwiązania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygladasz w sumie jeak zawsze, jeszcze nie trafiłam, żeby mi sie cos nie spodobało :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj aż i mnie naszła ochota, chyba odszukam moją prześwitującą bluzkę <3

    zapraszam:
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za czarno jak dla mnie, ale buty oryginalne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a lovely post and look!
    You have a nice blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wygladasz w tej stylizacji. Buty na obcasie bardzo ładne.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń