środa, 13 lipca 2016

Karolina 028- beżowy look

Uwielbiam cielistą kolorystykę! Cielistą, beżową, jasno brązową 😍 I w tym deseniu przedstawiam dzisiejszy zestaw. Krótkie brązowe spodenki, które kupiłam na teraźniejsze lato, a na górę brzoskwiniowa, przewiewna bluzka. Na domiar tego, żeby stworzyć wygodny look na wyjście na miasto- wygodne, cieliste sandałki! No i oczywiście cielista torebka, która pomieści wszystko (przetestowane!😜). Niby monotonnie, ale tak czuję się dobrze i wyglądam dobrze. Nie raz przeglądam wasze posty i złapałam się nad tym, że te najprostsze outfity najbardziej skradają moje serce 💖 A jak to wygląda u was? 😘


Bluzka- Zara, Spodenki- Calliope,
Buty- Sklep stacjonarny, Torebka- MissWish



















12 komentarzy:

  1. Też lubie takie kolory:) ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez uwielbiam cieliste kolory! Od ubrań po lakiery do paznokci :D !
    swietny look
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Również te kolory uwielbiam, masz super torebkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja w moich ulubionych kolorach :) Jestem na TAK! :) SUper

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja:D Podobają mi się spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm nie wiem czy to światło czy tak mocno opaliłaą sobie nogi ale jesli tak to współczuję :D Co do stylizacji to jest świetna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to chyba wina filtra :) Dawałam go na laptopie i wszystko wyglądało w porządku, a patrzę na monitor na komputerze i masakra! :D

      Usuń
  7. Również uwielbiam taką kolorystyke :) Świetnie wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! :) Udanej reszty dnia :)

    OdpowiedzUsuń