wtorek, 9 sierpnia 2016

Nowości w szafie: Calliope, Sinsay, H&M, Zara

Wiecie co? Uświadomiliśmy sobie z Arturem, że jesteśmy naprawdę uzależnieni od robienia zakupów 😜 😜 W sklepach z ciuchami, moglibyśmy spędzać całe dnie, a jak już do jakiegoś wchodzimy to długo nie potrafimy z niego wyjść 😃 Dlatego staramy się to ograniczać do jednego razu miesięcznie, aby nasz portfel tak nie cierpiał. Ostatnio spontanicznie weszliśmy do jednego a skończyło się tak, że dwa dni pod rząd buszowaliśmy po sklepach na całego 😁 Daliśmy się porwać sklepowym wyprzedażą 😁 

Głównie zakupy zrobiliśmy w 4 sklepach: Calliope, Sinsay, H&M i oczywiście w Zarze 👌



W Calliope Artur wybrał sobie rzeczy, jak dla mnie jest tam za dużo wszystkiego i po prostu głupieję. Męskie rzeczy są tam zawsze naprawdę mega, co do damskich- często kiepskie materiałowo i fatalne fasonem i uszyciem. Trzeba naprawdę wyszukać w damskich fajne i wszystko poprzymierzać kilka razy. W każdym bądź razie Artur wybrał sobie dżinsy, w klasycznym prostym fasonie, czarne spodenki i buty w stylu za którym rozglądał się od dłuższego czasu. Będziecie mogli zobaczyć je za niedługo w stylizacjach, są naprawdę świetne, cena też była w porządku 👍


Sinsay to sklep damski, więc jak się spodziewacie rzeczy należą do mnie 😊 Szukałam prostych, fajnych bluzek i znalazłam 😊 Jedna z dłuższym rękawem z napisem Different, druga to t-shit z nadrukiem, który mnie rozwalił- Córka Karla 👑 Na co dzień, do dżinsów, trampek jak znalazł 👌


Artur szukał koszuli na wesele, które jest już na dniach oraz na wyjazd do Warszawy, który czeka nas już niebawem.. Gdybyście widzieli te przymiarki, poszukiwanie odpowiedniej to złapalibyście się za głowę 😁 W końcu znalazł tę odpowiednią w H&M'ie. Różowa- wygląda w niej po prostu tak dobrze, że dupę urywa 😍 😍 😁 Na pewno zrobimy zdjęcia na bloga, więc OSZALEJECIE 😁 😁 Jak dla mnie różowe koszule nadają się tylko dla mężczyzn pewnych siebie i wiedzących czego od życia chcą. Idealna jest więc dla Arcziego 😘 



Ostatni sklep- ZARA. No nie mogłam się powstrzymać 😍 😍 Mam taką słabość do tego sklepu, że sobie nawet nie wyobrażacie. Generalnie chciałam wyjść z zakupami za ponad 500 zł 😁
Znalazłam:
💎 2 pary spodni, które były rewelacyjne (jedne w kolorze khaki drugie białe z dziurami)
💎 2 pary butów (jedne te, które wzięłam i drugie na obcasie)
💎 2 świetne torebki (kopertówka pikowana a'la chanelka, i jedna typowa shopper bag)
💎 i jeszcze parę podkoszulek. Aaaaa... Wzięłabym wszystkoooo!
No ale Artur mnie opamiętał i w sumie jestem mu wdzięczna, bo fakt jest taki, że w połowie rzeczy, które mam w szafie i tak nie chodzę 😂
ALE BUTY SĄ! Białe- o których od jakiegoś czasu już marzyłam 😍 😍 




Co spodobało wam się najbardziej?
Piszcie koniecznie w komentarzach to w stylizacjach pojawiają się jako pierwsze 😘


10 komentarzy:

  1. Mi też się marzą od dłuższego czasu białe butki <3 Piękne rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulki z Sinasaya wymiatają! Sama sobie może takie kupię :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhhh zakupy:) Ja teraz póki co muszę oszczędzać:D I nie w głowie mi chodzenie po sklepach:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy jak najbardziej udane ;) fajne rzeczy udało się Wam upolować na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeansy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest w świtnym kolorze!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń