poniedziałek, 3 października 2016

Karolina 042- Bluzka Different

Tadadadam.. Dzisiaj mam dla was zestaw w bieli i czerni. Coś ostatnio coraz częściej w tej tonacji możecie mnie tutaj oglądać, ale nic nie poradzę na to, że czuję się w niej najlepiej 😉 Zestaw sportowy, biegłam na siłownie, więc postawiłam całkowicie na wygodę 😊 Bluzkę złapałam na wyprzedażach w Sinsay. Zawsze chciałam mieć czerwoną kurtkę, z białym rękawami z tych Amerykańskich szkół, pewnie wiecie o którą mi chodzi, ale jakoś nigdy nie było mi to dane. Więc teraz mogę pocieszyć się podobną bluzką, ale w nieco innej tonacji kolorystycznej 😁 Zostawiam was ze zdjęciami i niestety muszę wracać do pracy, bo czeka na mnie masa wiadomości i e-maili na które muszę dzisiaj odpisać 😥 MIŁEGO i do usłyszenia! 

Bluzka- Sinsay, Spodnie- Zara, Buty- Zara, Plecak- Zaful.com
















9 komentarzy: