środa, 21 grudnia 2016

Warsztaty- Wietrzne_pole & wino Panul

Na dzisiaj przygotowałam post z warsztatów, na których miałam przyjemność gościć w sobotę 17 grudnia 😊 Odbyły się w kwiaciarni w Katowicach- Wietrzne_pole którą możecie śledzić na fb pod tym LINKIEM. Organizatorem była marka wina- Panul, facebook TUTAJ.



Warsztaty dotyczyły świątecznych wianków, może nie do końca mój konik, ale zdecydowałam się ze względu na mamę, którą wzięłam jako osobę towarzyszącą bo chciałam jej zrobić niespodziankę, bo wiem, że bardzo lubi takie klimaty 😘 Niespodzianka oczywiście jak najbardziej się udała! ❤



Atmosfera w trakcie warsztatów była naprawdę pozytywna. Grono było kameralne, ale myślę, że wszyscy bawili się naprawdę dobrze 😊 Materiałów do wykonania wieńców było do koloru, do wyboru. Naprawdę było w czym wybierać.. 😊


Sama kwiaciarnia dawała niesamowity klimat. Świetne miejsce, ma swój niepowtarzalny styl i będąc w środku można poczuć się naprawdę dobrze i swobodnie. Naprawdę fantastyczne miejsce! Jak tylko będziecie mieli okazję to koniecznie zajrzyjcie. Kwiaciarnia znajduje się w Katowicach na placu Wolności 7. Właścicielki to niesamowicie ciepłe osoby, myślę, że ugoszczą Was nie tylko ciepłą herbatą ale również sympatyczną osobowością 😊 Jak macie ochotę to wejdźcie na ich facebooka (KLIK) i zostawcie lubię to, na pewno będzie im bardzo miło 😘







Pomimo że pierwszy raz w życiu wykonywałam coś takiego sama, myślę że nie poszło mi aż tak źle.. 😃 Parę wskazówek, odrobina cierpliwości i w sumie.. nawet mi się bardzo spodobało 😊 Zawsze jakieś doświadczenie na przyszłość 😊







W trakcie warsztatów towarzyszyło nam wino PANUL- do wyboru białe i czerwone. Bardzo dobre w smaku, jak chcielibyście wypróbować to możecie je dostać w sieci sklepów Intermarche. Oprócz wina, jako przystawki znajdowały się również przeróżne rodzaje serów. Do wina jak znalazł! 👌




Generalnie uważam, że czas spędzony był naprawdę pozytywnie i tutaj wielkie podziękowania dla Wietrzne_pole i Panul za możliwość spędzenia go z najbliższą osobą, czyli mamą, którą zabrałam ze sobą ❤ Własnoręczne wianki na święta gotowe, jak Wam się podobają? 😊 😘


3 komentarze:

  1. Na pewno ciekawe doświadczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. same cudowności <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. great issues altogether, you simply gained a new
    reader. Whatt may you suggest inn regards to your put up thaat you jusst made some days in the past?

    Anyy certain?

    OdpowiedzUsuń