niedziela, 14 maja 2017

Nowości kosmetyczne- Lierac paris, MAC, Beverly Hills

Dzisiaj zaprezentuje Wam mini paczkę kosmetyków, którą otrzymałam do przetestowania. Główną marką wiodącą będzie LIERAC PARIS. Oprócz tego zobaczycie też MAC oraz Bevery Hills.
Do makijażu na co dzień używam tylko i wyłącznie kremu nawilżającego (nakładam każdego dnia bez wyjątku) oraz tuszu do rzęs i bronzera. To są trzy kosmetyki, które mam w swojej kosmetyczce i bez których nie wyobrażam sobie dnia. Jak możecie zauważyć, nie maluje się bardzo, od znajomych zawsze słyszę zachwyty, że nie muszę się malować, więc mój mini make up to praktycznie brak makijażu. Dlaczego o tym mówię? Ponieważ paczkę, którą otrzymałam tworzą głównie kremy, które uwielbiam! Kosmetyki wręcz idealnie dobrane pode mnie. Zatem co z czym się je? 



Suchy szampon Beverly Hills-
KLIK / 88 zł.
Oprócz odświeżenia włosów ma zapewnić objętość oraz nawilżenie.


Krem do twarzy odmładzający- Lierac Paris
KLIK / ok 200 zł


Żel, krem nawilżający- Lierac Paris
KLIK / ok. 180 zł



Krem do ciała modelujący, który zmienia kształt sylwetki i odżywia skórę- Lierac Paris
KLIK / ok. 180 zł


Krem intensywnie odmładzający- Lierac Paris
KLIK / ok. 300 zł



Pomadka matująca- MAC
KLIK / ok. 90 zł



Biorę się za testowanie nowych produktów a Wy napiszcie mi w komentarzu, którego produktu jesteście najbardziej ciekawe! Dodam z nimi na dniach recenzję :)

1 komentarz: