czwartek, 30 sierpnia 2018

Jesień, ah ta jesień!


Nie wiem jak Wy, ale ja należę do tych osób, które muszą być przygotowane do wszystkiego i nie lubią niespodzianek. Ta sama zasada tyczy się zmian pogodowych. Na sezon przygotowuje się znacznie wcześniej i już nawet 2-3 miesiące przed staram się wyszukać swoje totalne must have, które będą musiały znaleźć się w mojej szafie.
Rok temu na jesień wpadłam w szał poszukiwania odpowiednich butów. Chłodny sezon ma to do siebie, że nigdy nie potrafię znaleźć odpowiedniego modelu w którym będę czuła się dobrze. Z tego co pamiętam zdecydowałam się na klasyczne, białe- nieco elegantsze adidasy. Dorwałam je w Zarze i łączyłam je ze wszystkim. Do tej pory mam słabość do całych, białych butów i bardzo często tworząc stylizacje, po nie sięgam.
W tym roku, bo jakżeby mogłoby być inaczej, jestem przecież kobietą! :D Stworzyłam sobie challenge: Znaleźć tę jedyną kurtkę, która sprawdzi się w przeróżnych anomaliach pogodowych (pogoda stała się tak zmienna, że trzeba być przygotowanym na wszelkie okoliczności), oprócz tego kurtka musi sprawdzać się w warunkach podróżnych i jeszcze wiele innych czynników na które zwracam uwagę mogłabym wymienić, ale przecież nie o to chodzi.
Challenge: KURTKA uważam więc za rozpoczęty! Poszukiwania rozpoczęłam od sieciówek. Nie znalazłam kompletnie nic. Nawet moja kochana Zara w tym roku nie spełniła moich chyba zbyt wygórowanych oczekiwań. Smutne, ale bywa i tak. Oprócz tego, że lubię być przygotowana wcześniej na wszelkie sytuacje, należę również do osób, które się tak szybko nie poddają. Zaczęłam więc poszukiwania w internecie. Ubrań online zamawiam mnóstwo, ale złapałam się na tym, że zawszę sięgam po tę formę po tym, jak nie zadowolą mnie zakupy stacjonarne. Też tak macie? :)
Zmierzając do meritum! Całe szczęście, że się nie poddałam! Otóż kochani: Znacie sklep elegrina? Trafiłam na niego zupełnie przypadkiem a znalazłam tyle modeli, które spełniły moje oczekiwania, że w trakcie wybierania przypomniał mi się częsty tekst taty: koziołkowi w żłoby dano! :D Dodaje kilka pozycji, które zwróciły moją uwagę, być może i Wam ułatwie challenge zakupowy i któraś z Was znajdzie coś dla siebie <3
Aktualnie oczekuje na przesyłkę, zdecydowałam się na kilka fajnych rzeczy i modeli, więc spodziewajcie się publikacji. Najwięcej i najbardziej aktywna jestem na INSTAGRAMIE: @garderobelove.

Miłego dnia i zakupów! <3




5 komentarzy:

  1. Boże jak mnie u Ciebie dawno nie było :O jejkuuuuuuu
    Mega wpis <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Estava curioso se você alguma vez considerado mudando o estrutura de seu blog ?
    Sua muito bem escrita; Eu amo o que você tem a dizer.
    Mas talvez você possa um pouco mais no caminho de conteúdo para que as pessoas podem se conectar com ele melhor.

    Youve tenho uma enorme quantidade de texto por só ter 1 ou dois imagens .
    Talvez você poderia espaço é melhor?

    OdpowiedzUsuń
  3. Para mais quentes notícias você tem que ir
    para ver world-wide-web e diante world-wide-web encontrei isto web site
    como um melhor site para mais recente atualizações.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eu gostaria de Obrigado pelos esforços tem Coloque escrevendo isso local.

    Espero para visualizar o mesmo alto grau posts do
    blog de você no futuro também. Na verdade , suas habilidades de escrita criativa tem
    incentivou eu conseguir meu próprio blog agora ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurrah! At last I got a web site from where I be capable of in fact get helkpful facts concerning my study
    aand knowledge.

    OdpowiedzUsuń