niedziela, 5 marca 2017

Karolina 051- biel i czerwień ZAFUL

Dzisiejsza stylizacja jest pierwszą z powrotu, który dla Was szykuję. Tyle współprac mi się skumulowało, mam tyle zaległych rzeczy, które odkładałam na później i później, że rozplanowałam wczoraj posty aż na miesiąc do przodu. Generalnie rzecz biorąc mam ostatnio za dużo na głowie. Ale cały ten czas kiedy mnie nie było zapewniam, że nie zmarnowałam i nie zapomniałam o Was. Wręcz przeciwnie- opracowuje właśnie świetny projekt, który pozwoli temu blogowi, wejść na wyższy poziom. Od dawna o tym myślałam, ale dopiero teraz mogę sobie ze spokojem na to pozwolić bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia. Powiem wręcz, że jest to wskazane, abym mogła dalej się rozwijać! Ustalam z informatykiem szczegóły mojego zamysłu, szukam też fotografa, który spełni moje oczekiwania estetyczne oraz Wasze. Mam nadzieję, że do końca przyszłego miesiąca blog będzie już odmieniony i Was się spodoba ❤️
A stylizacja, którą prezentuje Wam dzisiaj powstała dzięki współpracy z ZAFULEM. Dostałam od nich kolejną już paczkę i kolejny raz jestem naprawdę zadowolona. Tydzień temu zamówiłam już następne rzeczy od nich, oczekuje więc na przesyłkę z niecierpliwością. W tej chwili chciałabym Was również zaprosić na mojego Snapchata: garderobelove. Zapewniam, że tym sposobem będziecie ze mną na bieżąco i na bieżąco będziecie wiedzieć na jakim etapie są zmiany, które będą wprowadzone. Zostawiam Was zatem ze zdjęciami i do usłyszenia niebawem! Miłej niedzieli! 

Bluzka- Zaful.com, Spodnie- Calliope, Buty- Zara,
Bluza- New Yorker, Plecak- Zaful.com














Jeżeli mogę Was prosić, to za każde kliknięcie serdecznie dziękuję!


20 komentarzy:

  1. fajna ta stylizacja! :) szczegolnie bluzeczka mi przypadła do gustu :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja ! Ale masz figurę *.*

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem żałuję, ze już nie noszę plecaków :) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno, aby znowu zacząć je nosić! :)

      Usuń
  4. Kochana super wygladasz i bardzo w moim guście, codziennie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna figura i plecak - torebka.

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie są świetne i idealnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za dżinsami, ale te właśnie z tego powodu są wyjątkiem :D

      Usuń
  7. Plecaczek skradł moje serce!!! A spodnie rzeczywiście są idealnie do Ciebie dopasowane:) Pozdrawiam serdecznie i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Zaful. Świetna stylizacja na co dzień :)

    PS Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzeczka. Podoba mi sie to zestawienie kolorów <3 w takim razie czekamy na te dalsze działania :)
    ---
    Pozdrawiam i ślę buziaki Pola z Pryzmatu Poli


    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz! A zaful ma ciekawy asortyment :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetną figurę! spodnie leżą genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń