środa, 22 marca 2017

Artur 027- Spodnie moro

Mamy z Arturem mnóstwo cech wspólnych. Mówi się, że przeciwieństwa się przyciągają a u nas jest zupełnie odwrotnie. Lubimy to samo, myślimy tak samo, oczekujemy od życia tego samego. Co lepsze, od samego początku odkąd razem jesteśmy, nawet wspólnie pracujemy. Wcześniej w nieco inny sposób bo tylko na etacie, teraz coraz częściej z domu, ale wszystkie projekty i zajęcia wybieramy wspólnie, abyśmy nawzajem mogli się wspierać i abyśmy obydwoje czuli klimat, który zaczynamy. Wszyscy mówią nam, że to szaleństwo. A my uważamy, że to jest świetna sprawa! Właśnie to nas połączyło i jestem pewna, że nic nie da rady nas rozłączyć i zburzyć tego co zbudowaliśmy. Śmiejemy się, że pod tym kątem jesteśmy niezniszczalni :-)
Jedną z wielu cech wspólnych jest to, że obydwoje lubimy się dobrze ubrać. I powiem Wam, że dopiero teraz gdy mam taką osobę przy sobie dostrzegam, że taka mała głupota a w przypadku kiedy po prostu ja tym żyję i to kocham i jest to moją pasją życiową, to jest to absolutnie ważny czynnik. We wcześniejszych związkach to ja pakowałam się do wielkiej walizy a chłopak do plecaka bo do walizki pełnej moich ubrań, już niestety nic by nie zmieścił. Prowadzenie bloga również nie było łatwością, bo sama zdjęć sobie zrobić niestety nie mogłam, a zagospodarować czas było czasami naprawdę ciężko. I sporo takich sytuacji mogłabym przytaczać, ale najważniejsze, że w skrócie przekazałam o co chodzi. Nasza fanaberia (jedna z wielu!) jest wspólna- nienaganny, dobry wygląd. Z Arturem ciężko byłoby nam się zmieścić do jednej walizki (to nasz dylemat na zbliżające się wakacje :D), do mieszkania musieliśmy kupić dwa duże lustra, bo jedno dla nas dwojga by nie starczyło. Ze względu, że siedzimy równie długo w łazience, musiałam zrobić w osobnym pomieszczeniu garderobę z toaletką, do której mogę zabrać połowę czynności rannych i tym sposobem pogodzić ranne ogarnianie tak abyśmy obydwoje byli gotowi na czas. Tak naprawdę takie głupoty, a powodują, że dwoje ludzi mają wspólną pasję i podobne zainteresowania. Mega istotne, doceniam to każdego dnia! A jak jest z Waszymi drugimi połówkami? Jesteście podobni tak jak my, czy potwierdzacie regułę o przyciąganiu przeciwieństw? :)


Kurtka- Pull&Bear, Koszulka- Zara, Spodnie- Zara, Buty- Zara


















2 komentarze: