sobota, 17 września 2016

Karolina 039- YSL

Kojarzycie może portal Vinted.pl? ☺ Jeżeli nie, to koniecznie musicie na niego zajrzeć. Jest poświęcony sprzedaży ciuchów, które zalegają nam w szafie. Można znaleźć na nim tyle świetnych perełek i to bardzo często za naprawdę śmieszne pieniądze. Oprócz kupna/sprzedaży można się również ubraniami wymieniać, co bardzo często mi się kiedyś zdarzało. Teraz nie mam czasu biegać na pocztę i wysyłać paczek, ale generalnie super sprawa. Jedyne co trzeba było w takim przypadku zainwestować to koszt wysyłki 😉 Jeżeli macie ciuchy, które zalegają w szafach, albo wasza szafa wymaga odświeżenia i kilku modnych nowości- POLECAM 👌 Możecie to zrobić teraz małym kosztem  😘 Może któraś z was ma już konto na Vinted? Jak tak- piszcie w komentarzach login, z chęcią zajrzę, poszukuje aktualnie rzeczy na nowy sezon 😁
Dlaczego zaczęłam od pisania o portalu? Bo top, który dzisiaj możecie zobaczyć na zdjęciach, właśnie tam wyłapałam, za UWAGA- 30 zł już z kosztem wysyłki 😁 😜 Grube pieniądze to to nie są, a z topu jestem mega zadowolona, bo poszukiwałam podobnego wszędzie i nici z tego były 😝 Zapraszam więc do zobaczenia zdjęć i podzielenia się swoim profilem na portalu! 😘 ☺


Koszulka- vinted.pl, Spodnie- Zara, Torebka- MissWish, Buty- Sklep stacjonarny












12 komentarzy:

  1. Bluzeczka jest cudowna!! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka mega :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny look, bluzeczka bardzo fajnie nadaje kontrastu całości.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna bluzeczka, podoba mi się jej kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawienie kolorystyczne jest ładne, choć nigdy nie byłam fanką noszenia bluzek z logiem.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja również :) Ale ta to wyjątek od reguły :)

      Usuń
  6. Cudowna ta koszulka! Dziękuję za komentarz u mnie i pozdrawiam!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka ma piękny kolor, pasuje on do Ciebie ;).

    OdpowiedzUsuń