środa, 21 września 2016

Otrzymana paczka- trendsgal.com

Jeeeeest! Po 2 tygodniach od złożenia zamówienia doszła do nas paczka ze współpracy z trendsgal.com 🎉 🎉 Kilka wpisów wcześniej (TUTAJ) dodałam wpis z tym co wybrałam, przyszło wszystko oprócz swetra dla mnie, bo niestety zabrakło go na stanie 😢 Dodaje zatem zdjęcia i kochani proszę o KLIKANIE W KLIKI! 💟 💟

MOJE RZECZY:
1) Pikowana kurtka oversize-
bałam się o to czy w nią w ogóle wejdę, ale jest super!!
Kurtka do zobaczenia tutaj KLIK.





2) Buty Sneakersy- idealne, idealne!
Nawet rozmiar idealnie dobrany! 
Do zobaczenia tutaj KLIK.


3) Złoty zegarek- znudził mi się poprzedni, chciałam do kolekcji nowy i tadadadam! 💟
Do zobaczenia tutaj KLIK.





RZECZY ARTURA:

1) Biała koszula w gwiazdki-
ma już taką samą ze współpracy z inną firmą, tyle że granatową i w mniejszym rozmiarze.
Teraz wzięliśmy rozmiar większy (XXL) i leży lepiej.
Koszula do zobaczenia tutaj KLIK.




2) Płaszczyk/narzutka- no cóż, w zdjęciach na sklepie prezentowała się o wiele lepiej.
Któraś z was pisała pod wishistą, że chłopak jest z niej zadowolony.
Artur niestety nie 😞 Kurteczka do zobaczenia tutaj KLIK.



Co spodobało wam się najbardziej? 💟 💟
Piszcie w komentarzach!

9 komentarzy:

  1. koszula i zegarek najlepsze :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, Twój Artur ma świetną tą koszulę. Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest ta kurteczka i chce taka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiałabyś szukać po innych stronach, bo na trendsgal już wyprzedana :(

      Usuń
  4. Kurteczka jest świetna, podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej się podoba koszula. Kurtki widziałam, że już wyprzedane XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu jak zamówiłam, to dwa dni później już ich nie było! :D

      Usuń