wtorek, 17 maja 2016

Biżuteria: Alicja Bachleda-Curuś dla W.KRUK

Do kupienia w salonach W.Kruka weszła nowa kolekcja, autorskiej biżuterii- Alicji Bachledy Curuś. Alicja jest autorką wszystkich elementów kolekcji EOS. "EOS kryje w sobie piękno, młodość i odrodzenie. Inspiracja boginią brzasku i świtu towarzyszyła mi już od momentu pracy nad pierwszymi szkicami biżuterii. Zawarłam w niej motywy szczególnie mi bliskie. Istotnym elementem w kolekcji EOS jest dla mnie wąż i jego symbolika. Reprezentuje on transformację i jest przewodnikiem duchowym. W moim życiu zmian było i będzie wiele, a symbol węża prowadzi mnie przez nowe terytoria, dając siłę do działania. Przypomina o energii życia, która wywodzi się z natury, ale również o możliwości metamorfozy" – mówi Alicja Bachleda-Curuś.
Autorska biżuteria Alicji wykonana jest z żółtego i różowego złota oraz srebra. Można w niej znaleźć naszyjniki, pierścionki, bransolety i kolczyki. Wiodący motyw biżuterii to wąż, ale obok tego obecne motywy to pędy roślin i liście paproci. 
Jak dla mnie bardzo fajna, prosta kolekcja. Biżuteria jest na tyle klasyczna, że będzie pasować do każdego zestawu, który ubierzemy na co dzień. Mnie najbardziej spodobał się zestaw z listkami, jest naprawdę świetny! Co sądzicie o kolekcji EOS i co byście wybrały dla siebie? 😊 


1.KLIK. 2. KLIK. 3. KLIK. 4. KLIK.



5.KLIK. 6. KLIK


 7. KLIK. 8. KLIK. 9. KLIK. 10. KLIK.


11. KLIK. 12. KLIK. 13. KLIK. 14. KLIK.


9 komentarzy:

  1. Cudowna biżuteria! Bardzo podobają mi się te motywy z wężem i roślinami :)

    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria *.* Poklikałam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna, subtelna bizuteria ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni kolaż najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak się prezentuje na ciele :) Poklikane :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre bardzo ładne :) ja lubię tylko prostą biżuterie i np. ta z wężem już odpada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taką prostą biżuterie, bo ładnie pasowuje się w moje jednokolorowe stylizacje = czerń oczywiście. XD
    Mój blog, zapraszam. :) | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń