niedziela, 22 maja 2016

Gdzie można mnie znaleźć?

Dzisiaj szybki post pt. "Gdzie można mnie znaleźć w internecie?" Oczywiście oprócz bloga, na którym właśnie jesteście 😄 Otóż jestem prawie wszędzie 😄 Śmieję się, ponieważ już powoli nie nadążam z byciem na bieżąco na każdym portalu i aktualizowaniem wszystkiego. Ale uwierzcie, że tak bardzo lubię to robić, że cały czas dochodzą kolejne witryny i muszę się postarać o dodatkowe godziny do doby, bo 24 to już zdecydowanie za mało! 😄 Przechodzę do rzeczy i już na wstępie zapraszam was do wzajemnej obserwacji i miło spędzonego wspólnie czasu ❤ 💋

1) INSTAGRAM- TUTAJ



2) Nowości z bloga na którym jesteście możecie śledzić na FB: TUTAJ.


3) MODNAPOLKA- TUTAJ


4) PRYWATNY FB: TUTAJ.


5) PINGER- inspiracje- TUTAJ


6) TUMBLR- Inspiracje- TUTAJ

7) PINGER- blog motywacyjny- TUTAJ


8) STRONA NA FB od bloga motywacyjnego- TUTAJ


9) SNAPCHAT- @garderobelove

9 komentarzy:

  1. Ładny ig <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem na wielu portalach i faktycznie czasami ciężko nadążyć haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde jesteś wszędzie chyba , haha ;d ale to dobrze , chociaż się nie nudzisz !;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloga motywacyjnego zaraz przejrzę !:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie dużo tego jest i super ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW na ilu mediach można Cię spotkać :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o! z chęcią zaglądnę na insta

    OdpowiedzUsuń