sobota, 2 kwietnia 2016

Witam!

Witam wszystkich po... 2 latach nieobecności? Kupę czasu mnie z wami nie było! Zrezygnowałam wtedy bo po prostu to nie był najlepszy czas na prowadzenie takiego bloga. Teraz jest inaczej.. Postanowiłam wrócić do tego co sprawiało mi przyjemność i co lubiłam robić. Przez te dwa lata bardzo dużo się u mnie zmieniło. Nie mówię tylko o wyglądzie- bo to swoją drogą, ale przede wszystkim poukładało i ustabilizowało się moje życie. Blog nie będzie w całości modowy, nie będą pojawiać się tylko stylizacje, które miały miejsce przy wcześniejszych publikacjach. Powiedzmy, że będzie ogólnie o życiu. Moda dalej pozostała w moim sercu, ale doszły jeszcze inne sfery, które w taki sam sposób, zatrzymały się w sercu już na zawsze. To chyba nic dziwnego, w końcu człowiek cały czas się rozwija, poznaje nowe możliwości. Byłoby dziwne, gdyby całe życie obstawiał jedno i nigdy nie przyjął do siebie czegoś nowego. Nie będę już więcej was zanudzać. Przed pisaniem, obiecałam sobie, że nie będę się rozpisywać i jak zwykle skończyło się jak się skończyło. Nic na to nie poradzę. Papla ze mnie straszna ;-) Na początek dodaje kilka moich stylizacji ze starych czasów. Jak je odnalazłam na dysku to śmiałam się do rozpuku! Co to były za czasy! ;-) Zauważyłam też, że część z was tutaj jeszcze ze mną została. Z tych zdjęć będziecie mnie więc pamiętać. Ciekawe czy poznacie z nowych.. ;) Do usłyszenia więc niebawem!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz