piątek, 29 kwietnia 2016

IVY PARK- Kolekcja Beyonce Zalando

Kolekcję Beyonce uważa się za marketingowy strzał w dziesiątkę. I tak faktycznie jest! Od 14 kwietnia można całą kolekcję zakupić na zalando. W Wielkiej Brytanii trafiła do sklepów Top Shop i Nordstorm, a w USA jest do zakupienia na na stronie Net-A-Porter. Czym kolekcja się wyróżnia, że narobiła tyle szumu? W kampanii reklamowej nie wzięły udziału typowe modelki a kolekcja skierowana jest do kobiet, którą lubią klasykę, uliczną elegancje i bycie divą jak sama Bey. "Ivy Park jest demokratyczną marką. Jest dla każdego i na każdą sylwetkę".
Kolejne co wyróżnia kolekcje Beyonce to jakość wykonania. Zadbanie o każdy szczegół, aby kobieta czuła się dobrze i perfekcyjnie wyglądała. Bey zadbała nawet o najmniejsze szczegóły takie jak szwy czy modelujące kroje. Wszystkie ubrania z kolekcji możecie zobaczyć tutaj: KLIK. Ja wybrałam dla was te, które wpadły mi w oko i są dla mnie po prostu rewelacyjne! Co chciałybyście aby znalazło się w waszych szafach? 💋 



1. KLIK. 2. KLIK. 3. KLIK.

 4. KLIK. 5. KLIK. 6. KLIK.

 7. KLIK. 8. KLIK. 9. KLIK.



 10. KLIK. 11. KLIK.12. KLIK.

 13. KLIK.14. KLIK. 15. KLIK.

 16. KLIK. 17. KLIK.18. KLIK.



 19. KLIK. 20. KLIK. 21. KLIK.


8 komentarzy:

  1. Urzekła mnie ta kolekcja! Myślę, że skusiłabym się na czapkę i spodnie dresowe. No i może jakiś Top ;)
    Pozdrawiam i Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo podobaja mi się te ubrania,szczególnie siatkowe bluzy/kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie pudrowa bluza <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , super kolekcja *.*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa kolekcja, rzeczy świetne, wiele by mi się przydało ;d poklikałam ile mogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę nad zakupem albo bluzy albo tshirta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beyonce!! ogólnie bardzo fajna kolekcja, napewno znajdzie się wielu zwolenników. http://etworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń