poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Karolina 005- zwyklak na aktywny dzień

Kiedy nadchodzi pochmurna pogoda, albo czeka na mnie bardzo aktywny dzień, gdzie mamy dużo załatwiania, to lubię czuć się komfortowo i na luzie ☝ Zarzucam wtedy bluzkę, zwykłe, wygodne spodnie i adidasy. Taki właśnie zestaw przedstawiam wam dzisiaj. Codzienny zwyklak w jednej z moich ulubionych kolorystyk. Czerń i szarość 👌 Zostawiam was ze zdjęciami i biorę się za obowiązki, które na mnie dzisiaj czekają 😘 Oraz serdecznie zapraszam na profil na FB, który dopiero założyłam, abyście mogli być na bieżąco! 💋 Możecie wejść na niego TUTAJ albo z boku bloga na panelu. Miłego dnia! 👊 

Spodnie- ZARA, Bluzka- ZARA, Torebka- Primark, Buty- Primark,
Kurtka- Butik stacjonarny, Bransoletka- Jolidziełka
















7 komentarzy:

  1. Jako miłośniczka czerni uważam, że to super stylizacja! :D Bardzo fajne połączenie kratki i ciekawego printu na butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look!

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, prosta stylizacja na co dzień :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione kolory, super stylizacja! Jak najbardziej na tak :)

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W takich kolorach lubie sie najbardziej ❤️ Nawet wiosna i latem.

    OdpowiedzUsuń