niedziela, 3 kwietnia 2016

Instagram mix 1

Jako drugi wpis postanowiłam umieścić tak zwany Instagram Mix 📷 Jako że długo się nie widzieliśmy warto byłoby opowiedzieć coś o sobie, co się zmieniło i jak teraz wygląda moje życie i jak będzie wyglądał blog. Myślę, że zdjęcia oddadzą dużo więcej niż pisanie i rozpisywanie się na całą stroną. Żyjemy w takich czasach, że nikomu i tak nie chce się czytać (podejrzewam, że 3/4 ludzi nie dotrwała z czytaniem do tego momentu😤) ważna jest wartość obrazowa i to ona ma trafiać w oczy innych. Więc tadadadam- przygotowałam post graficzny! 😁 📷 Zlepka kilkunastu zdjęć z mojego instagrama, które pozwolą przedstawić moją skromną osobę oraz to, czego możecie spodziewać się we przyszłych wpisach. Zapraszam do oglądania oraz obserwowania mnie tutaj oraz na instagramie (wystarczy kliknąć w link) ---------> GARDEROBELOVE. Miłego dnia 😘











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz