poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Karolina 001- elegancki płaszcz ZARA

W końcu przyszedł czas na pierwszą stylizację!! Tak naprawdę do teraz nie wiem co skłoniło mnie na reaktywacje tego bloga. Może to piękna, słoneczna pogoda? ☀ Może bardzo dobre samopoczucie? A może po prostu najzwyczajniej w świecie potrzebowałam stabilizacji i poukładania wszystkiego. Nieeee! Albo tak? Powód jest następujący- poukładałam sobie wszystko, czuję się szczęśliwa, natknęłam się na stare zdjęcia i po prostu.. zatęskniłam 😘 ❤ Dodatkowo mam wspaniałego mężczyznę, który od razu poparł moją decyzję w temacie come back 😂 Od razu poszedł zrobić ze mną pierwsze zdjęcia i przy okazji dla wsparcia zrobiliśmy zdjęcia i jemu 💞 Taaaaaki cudowny! Do niczego go nie zmuszałam, sam zaproponował 😚 ☺ Jego zdjęcia również pojawią się na dniach. Nasz pierwszy wspólny blog 🎉 🎉 Brzmi super!!



Płaszcz- ZARA, Bluzka- ZARA, Spodnie- ZARA, Buty- H&M
Torebka- MissWish, Chusta- ZARA












1 komentarz: