niedziela, 17 kwietnia 2016

Biżuteria artelioni

Artelioni- wprowadza do obecnej wszędzie biżuterii powiew świeżości i oryginalności. Ich charakterystyczna nowoczesność i prostota wykonania trafiają do mnie w 100 %. Markę charakteryzuje nowoczesność wzornictwa i wykorzystanych materiałów, energetyczna kolorystyka, aktualne trendy i subtelna elegancja. Oferta Artelioni jest dostępna na stronie www.artelioni.pl jak i również w wybranych salonach Apart. Biżuteria wykonana jest m.in. z mosiądzu, brązu, stali szlachetnej i z kolorowego silikonu. Wybór na ich stronie jest tak duży, że każdy powinien spokojnie znaleźć coś dla siebie :)
Artelioni to nowa marka biżuterii, idealna dla współczesnej kobiety. Myślę, że bardzo szybko pokochają tę firmę serca polek, bo biżuteria jest naprawdę fenomenalna! Dodaje kilka perełek, które wpadły mi w oko. Z pewnością kilka z nich już niebawem, znajdzie się w mojej szkatułce, bo ceny naprawdę nie szarpią portfela!


 1) Bransoleta z mosiądzu z agatami- KLIK.
 2) Kolczyki z mosiądzu z kwarcem- KLIK.
 3) Kolczyki z brązu pozłacane ze szkłem i cyrkoniami- KLIK.

 4) Kolczyki z brązu ze szkłem i cyrkoniami- KLIK.
 5) Kolczyki z brązu pozłacane ze szkłem i cyrkoniami- KLIK.
 6) Kolczyki z brązu pozłacane- KLIK.
 7) Naszyjnik ze szkłem- KLIK.
 8) Naszyjnik z mosiądzu z masą perłową- KLIK.
 9) Zawieszka z brązu z cyrkoniami i szkłem- KLIK.
 10) Zawieszka z brązu z cyrkoniami i szkłem- KLIK.
 11) Zawieszka ze stali szlachetnej- KLIK.
 12) Pierścionek z mosiądzu pozłacany- KLIK.
 13) Pierścionek z brązu z cyrkoniami i szkłem- KLIK.
 14) Pierścionek z brązu z cyrkoniami i szkłem- KLIK.
 15) Pierścionek srebrny z cyrkoniami- KLIK.

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o firmie, ale niektóre rzeczy są przepiękne. Kliknęłam i pozdrawiam :)

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolczyki w moim stylu! ;)
    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta bizuteria i cena jest spoko

    OdpowiedzUsuń