czwartek, 28 kwietnia 2016

Karolina 008- skórzane spodnie

Spodnie skórzane zawsze kojarzyły mi się źle. Gdy o nich myślałam, wyobrażałam sobie.. szkoda gadać 😜 W każdym bądź razie miałam ich fatalny obraz w głowie. Ze spodniami, które dzisiaj prezentuje jest jednak inaczej. Materiał wykonania uwierzcie jest fenomenalny! Kolejny raz Zara pokazuje swoją klasę 👍 Od środka podszyte są lekko cieplejszym materiałem, który świetnie trzyma się na skórze, ale jednocześnie ciało się nie poci jak to bywa z różnego rodzaju tanimi 'skórzanymi' leginsami. Do spodni dobrałam ulubioną koszulę w kratę. Koszula również jest z lekko cieplejszego materiału, jest naprawdę wygodna i prezentuje się świetnie 😊 Zresztą już niebawem pojawi się z nią nowy post i będziecie mogli zobaczyć ją w codziennym outficie 😚 Do tego dobrałam skórzaną, szarą kurtkę, beżową torebkę i buty na niskim obcasie. Cały zestaw w stonowanej kolorystyce. Dodaje zdjęcia i zachęcam do dyskusji co myślicie na temat skórzanego dołu, bo jestem tego bardzo ciekawa 😄

Kurtka- Orsay, Spodnie- ZARA, Koszula- Guy Rover,
Torebka- MissWish, Buty- Allegro











10 komentarzy:

  1. te spodnie prezentują się naprawdę rewelacyjnie!!! Wyglądasz w nich bosko
    Cały look jest świetny! pozdrawiam :) http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny outfit. :) Wszystko fajnie się prezentuje i ten kolorek.. świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie naprawdę świetnie wyglądają *.* Zara jednak robi swoje ;p
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie. Spodnie ładnie na Tobie leżą. Dziękuję za komentarz na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw. Początkowo myślałam, że to damski garnitur, ale całość ze skórzaną kurtką też się dobrze prezentuje :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: niebiesko, wiosennie z dodatkiem żółtych żonkili - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prowadzony blog i piękne zdjęcia!:*
    Zapraszam do mnie :)
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba Mi się to, mimo, że nie lubię jasnych kolorów to to jest naprawdę ok :) Takie lekko biznesowe można rzec :)
    http://in-the-mirror-of-everyday-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń