środa, 1 czerwca 2016

Karolina 019- spodenki w serduszka

Po ostatnim wpisie uświadomiłam sobie, że pora w końcu na wizytę u fryzjera 💅 Włosy wołały już o litość.. Od długiego czasu farbowałam ulubionym wellatonem 5/77. Zawsze lubiłam eksperymenty na głowie, ale odkąd znalazłam tę farbę, to od chyba półtorej roku farbowałam tylko i wyłącznie nią. Nawet kiedy byłam za granicą, prosiłam mamę aby mi ją wysyłała, bo nie chciałam sięgać po żadną inną. Teraz zdecydowałam się na testowanie nowości Joanny. Joanna Naturia Organic kolor 321 kasztanowy. Niebawem na swojego drugiego bloga dodam recenzję tej farby, ale póki co mogę stwierdzić, że kolor jest bardzo przybliżony do tego, którym farbowałam i farba nie jest zła 😊 A jak wam się podoba nowy kolor? 😉
Co do zestawu ze zdjęć.. Pierwsze ciepłe dni wykorzystałam aby ubrać spodenki! Moje ulubione w serduszka. Czy nie są przesłodkie? 💓 Do tego czarny top, czarne buty i ulubiona torba 👜 


Top- H&M, Spodenki- Sklep stacjonarny, Buty- H&M, Torebka- MissWish














12 komentarzy:

  1. Piękny kolorek włosów i bardzo ładne spodenki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze spodenki ! <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana, super spodenki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, spodenki urocze ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki sa świetne :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodenki, cudo :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo sexi :))

    Ps. Zapraszam Cię serdecznie na moją nową domenę, na blogspocie już nic nie będę publikowała :) Jeśli nadal chcesz obserwować mój blog dodaj go ręcznie do obserwowanych, wtedy będą Ci się wyświetlały moje najnowsze posty tak jak do tej pory :* Ja oczywiście Twój dodaje aby dalej być na bieżąco :) Ps.2 na nowej stronie nowy wpis, zajrzyj :)
    CAŁUJĘ :*
    http://magiclovv.com/

    OdpowiedzUsuń