sobota, 11 czerwca 2016

Współpraca Rosegal.com- Czyli wishlista Artura

Witam. Dzisiaj przychodzę do was z kolejną współpracą, którą udało nam się nawiązać, tym razem z Rosegal.com. Strona jest prawdę mówiąc bardzo podobna do dresslink, jednakże ceny są nieco wyższe. Póki co mogę stwierdzić, że na dresslink bardziej spodobały mi się ubrania, ale znowu Rosegal ma w ofercie odzież męską, więc tym razem to Artur będzie dla was testował większość produktów 😜 Ja wybrałam sobie skromnie mały przyrząd do malowania brwi. Zawsze byłam go ciekawa, zobaczymy co to za cudeńko! A was bardzo proszę o KLIKANIE W LINKI.

KLIK. KLIK. KLIK.  Dziękuję! 👄













6 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, gratuluje współpracy, zapraszam w wolnej chwili :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam w linki. Gratuluję współpracy!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy są naprawdę świetne *.* Gratuluję współpracy i poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten szablon do brwi by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula cudowna :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne mają rzeczy kurcze :D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń