czwartek, 2 czerwca 2016

Wspo艂praca Dresslink.com- czyli moja wishlista

Witam was serdecznie 馃槉 Jaki艣 czas temu napisali do mnie o wsp贸艂prac臋 z portalu Dresslink.com. Pocz膮tkowo jak wesz艂am na ich stron臋 pomy艣la艂am sobie: kolejna strona, kt贸ra oferuje tanio wszechobecn膮 chi艅szczyzn臋. Uwierzcie mi- zawsze by艂am przeciwko takim ubraniom, nie pochwala艂am tego i te偶 nigdy, nic dla siebie nie zakupi艂am na tego typu portalach. Artur jak tylko przeczyta艂 wiadomo艣膰, kt贸r膮 mi napisali, oznajmi艂: "Mam nadziej臋, 偶e bierzesz to zlecenie? Mo偶esz w ten spos贸b urozmaici膰 bloga oraz pom贸c wielu ludziom zastanawiaj膮cym si臋 nad zakupem czegokolwiek na tej stronie, wyra偶aj膮c tylko swoj膮 szczer膮 opini臋". By艂 to jeden z g艂贸wnych powod贸w dla kt贸rych postanowi艂am jednak w to wej艣膰! 馃槣  Lubi臋 by膰 obiektywna, lubi臋 dzieli膰 si臋 z wami informacjami wi臋c dlaczego by nie spr贸bowa膰? 

Pierwsze zadanie, kt贸re mi zlecono to wykonanie listy przedmiot贸w, kt贸re chcia艂abym otrzyma膰. My艣la艂am, 偶e to naj艂atwiejsze z powierzonych mi zada艅, ale gdy zacz臋艂am wchodzi膰 we wszystkie kategorie kt贸re mnie interesowa艂y, przekona艂am si臋, 偶e jednak si臋 grubo myli艂am 馃槣 Wyb贸r jest tak ogromny, znalaz艂am tyle rzeczy, kt贸re widzia艂abym w swojej szafie i na sobie, 偶e ci臋偶ko by艂o mi si臋 na co艣 zdecydowa膰. To co wybra艂am, to kwestia strategii odrzucania 艂adnego na rzecz 艂adniejszego 馃槣 Kto to widzia艂, kobiet臋 rzuca膰 na tak g艂臋bok膮 wod臋? A ju偶 tym bardziej w tematyce wype艂niania w艂asnej szafy 馃榿

Czego mo偶ecie si臋 wi臋c spodziewa膰? Jak tylko dotrze do mnie przesy艂ka, zdam SZCZER膭 opini臋 (podkre艣lam s艂owo szczer膮, bo oboj臋tnie czy kazali mi pisa膰 same superlatywy czy nie, chc臋 aby艣cie wiedzia艂y jak sprawa stoi naprawd臋, a nie tak jak mi zap艂ac膮). Ma by膰 szczerze, bez 艣ciem i przebarwie艅. Dam wam zna膰 o jako艣ci, o materiale, o czasie oczekiwania na przesy艂k臋 i o samej wsp贸艂pracy z mark膮. Zatem p贸ki co, zapraszam was do zobaczenia co wybra艂am, oraz o poklikania w linki (pozwoli mi to na wi臋cej szczerych recenzji dla was- wi臋c po偶ytek idzie w dwie strony). Czego jeste艣cie ciekawe najbardziej? 馃憚






21 komentarzy:

  1. Zazdroszcze! Udanej wsp贸艂pracy Ci 偶ycze :)
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsu艅
  2. Poklikane ;) 艢wietne maj膮 ciuszki

    OdpowiedzUsu艅
  3. Fajne tam maj膮 ciuchy.
    Udanej wsp贸艂pracy!
    www.stylessana.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Fajnie, 偶e masz zamiar zda膰 szczer膮 opinie. Ja z zam贸wienia by艂am zadowolona :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Poklika艂am w te cudownosci <3 Je艣li chcesz mozesz odwdzieczy膰 sie u mnie w po艣cie :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na ka偶d膮 obserwacje i propozycje wej艣膰 w linki :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢wietny blog , obserwuj臋
    Zapraszam do mnie: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo fajne rzeczy wybra艂a艣, czekam na post po otrzymaniu paczki jestem ciekawa jak zam贸wione rzeczy b臋d膮 wygl膮da艂y w rzeczywisto艣ci ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsu艅
  8. ostatnie buty s膮 mega! zamierza艂am sobie je zam贸wi膰, ale podobno s膮 kiepskie ;/

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ciekawa wishlista! mi艂ego weekendu!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Chyba buty robi膮 najwi臋ksze wra偶enie, a偶 mnie interesuje jak to w rzeczywisto艣ci b臋dzie wygl膮da膰.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Takie buty jak na ostatnim zdj臋ciu, mog艂abym mie膰, ale znaj膮c 偶ycie za d艂ugo bym w nich nie pochodzi艂a. Torebki s膮 mega! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsu艅
  12. Fajnie wygl膮dasz. Gratuluj臋 wsp贸艂pracy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsu艅
  13. 艢wietna wishlista! Podobaj膮 mi si臋 艣wiec膮ce buty i pierwsza sukienka :) Udanej wsp贸艂pracy :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Wybra艂a艣 naprawd臋 艣wietne rzeczy! Poklika艂am i 偶ycz臋 owocnej wsp贸艂pracy!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  15. Przecudowne rzeczy wybra艂a艣 :) 艢wietny blog, obserwuj臋 ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ten 脿 la kombinezon jest mega! Kilka klikn臋艂am!

    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsu艅
  17. Wybra艂a艣 艣wietne rzeczy, dzi臋kuje za klikanie u mnie. Postaram si臋 klika膰 w ka偶dy dzie艅(ka偶dy si臋 liczy ) pozdrawiam :*
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅