wtorek, 7 czerwca 2016

Karolina 020- różowy nietoperz

Dzisiaj bez zbędnych ceregieli, bez rozpisywania się, bo czas mnie nagli 😔 Mam dla was przygotowaną prostą stylizację, z oryginalną koszulką z Zary. Na pozór wydaje się banalna, ale ma fason nietoperza, dzięki czemu wyróżnia się na tle innych koszulek, które mam w szafie. W dodatku ma świetny, wyrazisty kolor- będzie zatem idealna na lato 😍 ☀ Dobrałam do niej proste jeansy, mokasyny i małą torebeczkę. Co sądzicie? Życzę każdemu z osobna miłego dnia 😘


Koszulka- Zara, Spodnie- Calliope, Pasek- Zara, Buty- H&M, Torebka- AVON











10 komentarzy:

  1. jak zwykle wyglądasz zjawiskowo! Fajnie dobrane rzeczy. Pasują Ci :) Ładnie Ci w takiej czerwieni (?) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka świetna!
    Do tego odważny kolor bluzki, na który ja bym się nie zdecydowała :) Przyjemnie bawisz się ubiorem :))
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i z klasą :) Uwielbiam bluzki o takim fasonie, Tobie świetnie pasuje również jej kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka:*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta koszula! :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula, cudoo <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna koszula :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka bardzo ładna ! :)
    Stylizacja świetna :)
    http://dyskonciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń