niedziela, 26 czerwca 2016

Street Style w moich oczach Part 1

Na dzisiaj przygotowałam dla was post ze stylizacjami, które wpadły mi w oko i które z jakiegoś powodu bardzo mi się spodobały 😉 Jest to mój nowy pomysł na wpisy, aby urozmaicić dla was moje publikacje tutaj 😉 Myślę, że te zestawy całkowicie oddają styl, który bardzo mi się podoba i moje inspiracje, których całych poszukuje i których cały czas jest mi za mało! 😝 Piszcie w komentarzach co myślicie o takich wpisach, jak będzie pozytywny odbiór, stanie się to częścią comiesięcznych wpisów, które będę miała na uwadze regularnie dodawać 😘 A tak poza tym: która stylizacja podoba wam się najbardziej? 😘


1. Błękitny płaszcz z futerkową etolą i dżinsy z modnymi dziurami. Na domiar tego, jeszcze z podwyższonym stanem, na co choruję od dłuższego czasu!
Buty na grubej podeszwie- kolejny modny hit i kopertówka w tonacji black&white.
Po prostu rewelacyjny zestaw, idealny w swojej prostocie i klasie 👌



2. Druga stylizacja w stylu minimalistycznym. Białe spodnie z rozcięciami są kapitalne, zakochałam się w nich na zabój. Do tego luźna bluzka i torebka dobrana pod kolor z butami.
Słyszałam, że dobór tych tych dwóch przedmiotów w tej samej kolorystyce jest już dawno passe,
ale co z tego skoro wygląda to fantastycznie!


3. Kolejny zestaw z płaszczem tym razem dobrany z beżowym golfem i sportowym obuwiem. Kto powiedział, że nie można? W modzie można wszystko! ☺


4. Biel przełamana modnymi sandałami na obcasie, w kolorze khaki i oryginalną, dużą kopertówką w pięknym kolorze fioletu. Czysty przykład na perfekcyjny, minimalistyczny look 👍


5. Stylizacja na lato? Nic prostszego!
Spodobała mi się bardzo propozycja luźnej, przewiewnej, białej sukienki. Obojętnie czy to koronkowa, czy gładka- każda na opalonej skórze będzie prezentować się kapitalnie! Tutaj w zestawieniu ze sportowymi butami, ale widzą ją również ze sandałami z rzemykami ☺ 


6. Trzeci zestaw z płaszczem.. Tym razem w nieco innej odmianie. Prawie cały pokryty futrem. Jest inaczej, jest oryginalnie- jest modnie! Do tego dżinsy i czarne pół buty z frędzlami. Minimalistycznie, bo płaszcz odgrywa główną rolę i robi robotę za resztę 👆


7. I znowu płaszcz.. Taaaak! Zakochałam się w nich, sama wyposażyłam się w porządny, klasyczny z Zary. Tutaj zestaw w kolorze. Płaszcz jest niesamowicie oryginalny dzięki połączeniu pięknych, krzykliwych kolorów. Podoba mi się jego połączenie z bluzką w print marynarski ⛵


8. Romantyczna? Tajemnicza? Kobieca? Sądzę, że to idealne przymiotniki określające ten zestaw.
Luźna koszula, jakby wyciągnięta z szafy swojego mężczyzny (hot!), do tego klasyczne, proste dżinsy i czarne szpilki. Jako dodatek na szyi chusta, która dodaje uroku całości. Zakochałam się w tym look'u 💗


9. Ta stylizacja skrada moje serce całkowicie. Golf w geometryczny wzór jest fantastyczny!
Z chęcią przygarnęłabym go do własnej szafy ☺
Długi, szary płaszcz, czarne obcisłe spodnie i czarna torebka i buty. To nie miało prawa nie wyjść!


10. Pokochałam pudrowe odcienie. Płaszcz jest świetny dzięki swojemu wykończeniu i właśnie kolorowi. W połączeniu z białymi spodniami prezentuje się obłędnie 😍 


11. Zestaw na co dzień widzę właśnie tak. Prosta, luźna bluzka, białe spodnie rurki, i dodatki w kolorze baby pink. No po prostu: re-we-la-cja! ❤


12. Znowu płaszcz, wiem.. Chyba się w nich tak szybko nie odkocham. Tutaj kolejna z moich ulubionych kolorystyk. Minimalizm prezentuje się tutaj obłędnie 👌


13. Hiszpanki opanowały nasze serca! Moje również. Tutaj stylizacja, która dokładnie oddaje ich klimat. Fantastyczna bluzka i do tego oryginalna spódnica w obłędnym kolorze 💞 Nie wspominam już o butach, bo są świetnym zakończeniem całości.


14. Przedostatni zestaw jest propozycją przeciwności. Elegancja połączona z nonszalancją i sportowym stylem. Spodnie mają świetny fason, a buty idealnie dopełniają całość.


15. Ostatnia stylizacja skradła moje serce odmiennością.
Pomimo że sama czułabym się w niej raczej kiepsko, to cholernie mi się spodobała.
Fajnym urozmaiceniem ciemnej kolorystyki jest torebka w print panterki. 


4 komentarze:

  1. Spodnie z przetarciami sa niesamowite :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! I love street style!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń