poniedziałek, 27 czerwca 2016

Karolina 025- wiosenna sukienka

Sukienkę z dzisiejszego wpisu, mogliście zobaczyć 4 lata temu, kiedy prowadziłam bloga. Nie potrafię się z nią rozstać. Odkąd złapałam ją w sh za nie całe 10 zł, w dodatku żeby było śmieszniej- nową, z metką, to towarzyszy mi do tego czasu, każdego lata ☀ Jest przeurocza. Uwielbiam ją za swobodny, luźny fason dzięki czemu zależnie od humoru, mogę nosić przepasaną w talii paskiem, bądź luźną. Drugim czynnikiem jest kolorystyka. Jest kolorowa i przezabawna! Tak jak na co dzień wolę raczej stonowane odcienie, tak w lato w upały stawiam na miks kolorów, co wydaje mi się, że mogliście już zauważyć od jakiegoś czasu. Co myślicie o tej sukience? Podoba wam się? 😘

Sukienka- Atmosphere, Buty- DeeZee, Torebka- AVON


















ORAZ LINKI DO WSPÓŁPRACY- Prosimy o poklikanie.

18 komentarzy:

  1. Ładna;) Nie dziwię Ci się, że się nie możesz z nią rozstać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ♥
    Poklikane ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty! Idealny kolor na wakacje! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super w niej wyglądasz :D Buty bardzo przykuły moją uwagę. Oj ja też mam takie rzeczy z którymi nie mogę się rozstać :p
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie przywiązuję się do rzeczy, a tym bardziej do ubrań, ale ta sukienka jest jednym z nielicznych wyjątków! :D

      Usuń
  5. Piękna sukienka i koturny <3
    Rewelacyjnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie ułożenie sukienki od tyłu :/ Buty rewelacja!
    Poklikane :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka ;)

    Zapraszam do mnie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku myślałam, że to kombinezon :D. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello! I just discovered your blog and I love it!Love your floral dress and the colour of your shoes :-) I just started following you on GFC,#195, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz ,mi w lumpie nigdy nie udało się dorwać sukienki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nie mam w ogóle czasu aby iść i czegoś poszukać, ale kiedyś wyszukiwałam bardzo fajne rzeczy za naprawdę śmieszne pieniądze! :)

      Usuń