piątek, 10 czerwca 2016

Karolina 021- urodzinowo

Happy birthday to you, Happy birthday to you..  🎼  Tak, tak- dzisiaj moje urodziny. 21 z rzędu 🎉 🎈 Nie wierzę jak ten czas szybko leci. Nie wiem czy mieliście tak jak ja- ale jak byłam nastolatką to z upragnieniem czekałam aż nadejdzie dzień 18-tych urodzin. Myślałam, że w końcu będę mogła sobie na wszystko pozwolić, będę mogła robić to, na co będę miała ochotę, że wszystko będzie takie różowe, cudowne, słodkie i łatwe 💨 A jak już nadeszła ta chwila- to czar prysł. Po 1, czas zaczął tak szybko lecieć. Mam wrażenie, że rok trwa jak za dzieciństwa miesiąc. Po 2, wszystko co wydawało mi się takie wspaniałe w byciu dorosłym, okazało się kompletnie odwrotne od tego co sobie wyobrażałam. Jeżeli czytają mnie niepełnoletnie osoby, to uwierzcie, jesteście w najlepszym okresie własnego życia i nie ma co na siłę się postarzać i wyczekiwać w zniecierpliwieniu na ten jeden moment, bo naprawdę nie ma w nim nic wyjątkowego.
Jeżeli wydaje wam się, że będziecie mogli sobie wtedy na wszystko pozwolić a rodzice nie będą mogli już marudzić nad waszą głową to jesteście w największym błędzie. Będziecie mogli pozwolić sobie na to, co będzie rozsądne i korzystne, co zazwyczaj jest odwrotne do tego, co sobie wyobrażaliśmy. Jeżeli chodzi o rodziców.. Ojj, uwierzcie, że szybciutko będziecie jeszcze do tych rodziców dzwonić i pytać o najmniejsze głupstwa i porady. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia- bardzo lubię ten cytat 😃
Więc co się zmieniło w przeciągu tego roku? WSZYSTKO. Mam wrażenie, że jestem całkiem inną osobą. Dorosłam? Może. Czas w końcu najwyższy zmądrzeć 😃 Zdecydowanie nauczyłam się wyciągać wnioski z życiowych sytuacji, które mnie dotykały w jakikolwiek sposób. Wiem już aby nie popełniać ich ponownie i aby się niczym nie zadręczać. Bo zadręczanie i rozmyślanie co by było gdyby.. to chyba najgorsza opcja z możliwych. Oprócz tego spokorniałam, wyciszyłam się i nauczyłam się samodyscypliny i wytrwałości. Już się nie poddaje jak sobie coś założę.
W życiu prywatnym zakończył się w ciągu ubiegłego roku, jeden mój związek i rozpoczął się nowy. Jak widzicie nie ma tego złego. Nie ma co się załamywać, chociaż wiem, że w takich sytuacjach jest ciężko. Jednak jak się podniesiemy, zmotywujemy i zaleczymy rany- to czeka na nas coś lepszego. Tak się stało z Arturem. Nigdy nie miałam kogoś takiego przy sobie. Życzę aby każdy tego doświadczył, bo to najlepsze uczucie na świecie. Taka druga połówka- to się czuje, ale nie da się tego opisać, więc nawet się za to nie biorę. Brakuje słów. Kto to przeżył- to dobrze o tym wie 😘
Więc co? Nie będę was już dłużej zamęczać, pisać można by było wiele, mogłabym powieść napisać jak i nie dwie, ale komu by się to chciało czytać? 😃 Możecie życzyć mi zdrowia, pomyślności i mnóstwa miłości. Niby takie banalne, ale człowiek z wiekiem zaczyna doceniać ich wartość. Wszystko inne mogę osiągnąć sama a te rzeczy są w życiu bezcenne..


Koszulka- Calliope, Spodnie- Zara,
Buty- Allegro, Torebka- Atmosphere



















16 komentarzy:

  1. Ale ty masz piękną figurkę <3 Życzę zdrówka kochanieńka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie mam takie same odczucie a jestem prawie trzy lata po osiemnastce. Myślałam że będzie inaczej a wyszło jak wyszło ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego co najlepsze kochana! <3 ja do 18 czekałam, a po 18 czas tak leci,że masakra! świetne masz buty! nie mogę się napatrzeć;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze :) Piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego na kolejne lata. ;) Lubię takie klasyczne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin i spełnienia marzeń życzę! Kiedyś również tak bardzo chciałam być dorosła, a teraz najchętniej powróciłabym do dziecięcego beztroskiego życia ^^ Życzę również szczęścia z Arturem! Piękne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo! :) No tak już jest, że jak jesteśmy młodzi to chcemy być dorośli, a jak dorośli.. to na odwrót :)

      Usuń
  7. Zakochałam się w tej prostej całosci :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zestawienie, bardzo podobają mi się buty :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny strój ! :*
    Zapraszam
    http://betheone-wam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzka, a spodnie dobrze podkreślają tyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look! Na pewno bardzo wygodny :D

    OdpowiedzUsuń