艣roda, 15 czerwca 2016

Karolina 022- pierwsza hiszpanka

Tak jak obieca艂am: jest post w mojej pierwszej hiszpance 馃帀 馃帀 馃帀 I wiecie co? Jestem w nich zakochana na zab贸j 馃挆 Nie do艣膰, 偶e s膮 niesamowicie wygodne to do tego przewiewne i idealnie nadaj膮 si臋 dzi臋ki temu na letnie upa艂y. Gromkie brawa dla pomys艂odawcy, mia艂 艂eb na karku 馃憦 馃槃 Do koszulki dobra艂am ciemne d偶insy, ma艂膮 kopert贸wk臋 i koturny z wyci臋ciem na palce w kolorze soczystej 偶贸艂ci. Uwielbiam je za kolor, bo do wygodnych si臋 niestety nie zaliczaj膮. Stopa ze艣lizguje si臋, spada w nich w d贸艂, dzi臋ki czemu wypadaj膮 i w og贸le przesta艂am przepada膰 za koturnami. Tak jak kiedy艣 je uwielbia艂am, tak teraz zacz臋艂y kr臋ci膰 mnie na odwr贸t szpile 馃憼 Kobieta w ko艅cu zmienn膮 jest, mamy do tego prawo 馃槃 馃憤 Piszcie w komentarzach jak wam si臋 podoba i co my艣licie! 馃槝


Koszulka- Calliope, Spodnie- Zara,
Buty- Sklep stacjonarny, Torebka- AVON


















ORAZ LINKI DO WSP脫艁PRACY- Prosimy o poklikanie.

17 komentarzy:

  1. 艢wietna stylizacja. Podobaj膮 mi si臋 buciki. Niestety bluzka , by nie pasowa艂a do mojej ,,figury''...

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super wygl膮dasz , 艣liczna koszulka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Piekna jest! Na pocz膮tku nie podoba艂y mi si臋 tego typu koszulki, ale ostatnia zacze艂y coraz bardziej :)

    Uroda dramatycznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. R贸wnie偶 na pocz膮tku nie by艂am przekonana :) Ale kupi艂am jedn膮 i ju偶 wiem, 偶e si臋 na niej nie sko艅czy! :D

      Usu艅
  4. pi臋knie wygl膮dasz, cudowna bluzka <3

    OdpowiedzUsu艅
  5. bardzo 艂adnie wygl膮dasz, podoba mi si臋 Twoja stylizacja! Bluzka 艣wietna, ale nie dla mnie. Sama nie lubi臋 w takich chodzi膰, ale na innych mega mi si臋 podobaj膮 ods艂oni臋te ramiona :D buziaki

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo :) A masz mo偶e jedn膮 tak膮 bluzk臋? Mo偶e warto zaryzykowa膰 i spr贸bowa膰? Ja tak zrobi艂am, podobnie jak Ty nie by艂am przekonana :)

      Usu艅
  6. Fajna bluzka, pi臋knie w niej wygl膮dasz :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Cudowna ta bluzeczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na ka偶d膮 obserwacje i propozycje wej艣膰 w linki :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢wietna ta bluzeczka :) Jutro w艂a艣nie b臋d臋 robi膰 zdj臋cia na bloga w takiej hiszpance tylko 偶e bia艂ej :)

    BROszka blog

    OdpowiedzUsu艅